دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

مرداد 93 - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
تاریخ ارسال مطلب : جمعه 93/5/10 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

پیام نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیرامون روز قدس و حوادث اخیر غزه

 

 

 

 

متن پیام نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیرامون روز قدس و حوادث اخیر غزه به شرح زیر می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان امسال برای امت مسلمان حال و هوای دیگری یافته است . قلب جهان اسلام و سرزمین مبارک مسلمانان – فلسطین – شاهد وحشیانه ترین هجوم قرون وسطایی صهیونیست های پلید و سکوت و تایید مدعیان حقوق بشر است
آنچه امروز در غزه قهرمان می گذرد ازیک سو حکایت انتقام استکبار جهانی از امت مسلمان و بیداری اسلامی و جبران شکستهای پی درپی آنان درلبنان ،عراق،سوریه و فلسطین است و از دیگر سو قصه مقاومت قهرمانانه مردم مسلمان فلسطین به ویژه نسل جوان آن دیار است .
حوادث خونین عراق و فلسطین دو روی سکه طراحی های شیطانی صهیونیسم جهانی است که هدف اصلی آن مشغول سازی جهان اسلام وجلوگیری از تحقق بیداری اسلامی و مبارزه مستمر برای محو اسرائیل غاصب است .غافل ازاینکه افزایش جنایات و فشارهای ناجوانمردانه بر مردم مظلوم غزه و کرانه باختری رود اردن بر اتحاد و همگرایی ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان می افزاید ،بغض و اشک و فریادی را که امروز در جهان شاهد آن هستیم شاهد صدق این ادعاست.
ایران عزیز اسلامی که با تدابیر الهی امام راحل و رهبری های حکیمانه ی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره پیشتاز مبارزه با صهیونیسم جهانی و حمایت از آرمان فلسطین بوده است اینک نیز آماده می شود تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس الگویی ماندگار در حمایت  از مظلوم و مبارزه با ظالمان رادرتاریخ ثبت کند ،انشالله امسال و در جمعه پایانی ماه ضیافت الهی ،شاهد حضور بی نظیر فرزندان رمضان در راهپیمایی روز قدس در ام القرای جهان اسلام و کشورهای اسلامی خواهیم بود.
لازم است برادران و خواهران آگاه و انقلابی ام در انجمن های اسلامی دانش آموزان ،فرصت روز قدس و پس از آن را مغتنم شمرده و آغازگر جریان مستمر ضد صهیونیستی در ایران اسلامی و جهان اسلام باشند .جنبش دانش آموزی باید با احیاءحرکت ماندگار جهان بدون صهیونیزم ،موضوع حمایت از آرمان قدس و فلسطین را به دغدغه همیشگی خود همسالان و همفکران خود مبدل کنند
به همین منظور شایسته است مسئولان محترم این تشکل انقلابی با بهره مندی از افکار بلند و ایده های خلاقانه اعضای عزیز انجمن های اسلامی دانش آموزان و سایر تشکل های  انقلابی ،زمینه ی پرچمداری جنبش دانش آموزی را در مبارزه با استکبار جهانی با استفاده از همه ظرفیت های هنری ،رسانه ای فراهم سازند.
امیدوارم برادران و خواهران عزیز دانش آموز در سراسر ایران اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بویژه کودکان و نوجوانان و جوانان قهرمان سرزمین پیامبران الهی با شرکت همه جانبه در راهپیمایی روز قدس و تداوم آن در مقاطع زمانی آینده به وظیفه ی خطیر الهی و انقلابی خود عمل نمایند





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 93/5/5 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون