دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دی 93 - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

وقتی به شکل گیری وهابیت و قدرت گرفتن محمد بن عبدالوهاب به عنوان یک مذهب افراطی نگاه می اندازیم تشابهات بسیار زیادی را با فرقه ضاله شیرازی ها می بینیم. فرقه ای که کاملاً مورد حمایت روباه پیر است. همان روباهی که باعث شکل گرفتن وهابیت در عربستان شد و امروز با حمایت از شیعه افراطی قصد ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان را دارد.

صادق شیرازی که هم‌کیشانش او را آیت الله می نامند افراطی شیعه ای است که بارها علیه اسلام قدم برداشته و به همراه برادرش بارها توهینات زیادی را نثار انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم کرده اند. تا جایی که زمانی بیت شیرازی ها پاتوقی برای ساواک بوده است و از مردم در خواست می کرند که در مقابل رژیم شاهنشاهی مقاومت نکنند.

فرقه شیرازی ها به لطف انگلیس از حمایت مالی بسیار خوبی برخوردار هستند تا جایی که 13 شبکه ماهواره ای را بدون حتی پخش یک پیام بازرگانی پشتیبانی مالی می‌کنند در حالی که اکثر کانال های ماهواره ای شیعه مسدود شده اند اما کانال های شیرازی ها همچنان به لطف غربی ها فعالیت خود بدون هیچ مشکلی برای برهم زدن وحدت مسلمین ادامه می دهند.

امام خامنه ای در این خصوص می فرماید : آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی‌خورد.

اما بعد از ایجاد تفرقه بین مسلمین، یکی از اصلی ترین اقدامات شیرازی ها بدعت ها و وهن هایست که در دین و مذهب شیعه وارد نموده اند مانند قمه زنی و راه رفتن بر روی زغال و خار و غیره. بدعت هایی که موجب می شود تا چهره خشنی از دین اسلام و مذهب شیعه و تخریب واقعه عاشورا در اذهان عمومی بجای بگذارد.

امام خمینی(ره) در این باره می فرماید: شما می‌خواهید برای خدا کاری انجام دهید، در شرایطی که کاری به ضرر اسلام تمام شود، بهتر است که انجام نشود، مثلاً قمه‌زنی که موجب وهن اسلام می‌شود شما تا می‌توانید دستجات و سینه‌زنی را با شکوه‌تر انجام دهید.

قمه ای که صادق شیرازی به قلب شیعه فرو می کند...

مقام معظم رهبری در این رابطه مطلبی نقل کرده‌اند: «... وقتی کمونیست‌ها بر منطقه آذربایجان شوروی سابق مسلط شدند، همه آثار اسلامی را از آنجا محو کردند مثلاً مساجد را به انبار تبدیل کردند و ... هیچ نشانه‌ای از اسلام و تشیع باقی نگذاشتند، فقط یک چیز را اجازه دادند و آن قمه زدن بود، دستورالعمل رؤسای کمونیستی به زیر دستانشان این بود که مسلمانان حق ندارند نماز جماعت برگزار کنند و یا قرآن بخوانند، اما اجازه دارند که قمه بزنند، چون خود قمه‌زنی برای آن‌ها یک وسیله تبلیغاتی بر ضد دین و تشیع بود ...»

با بررسی نظرات بسیاری از علما و مراجع بزرگ شیعه همچون آیت الله خامنه ای(دام ظلّه)، آیت الله مکارم شیرازی(دام ظلّه)، آیت الله  سیستانی(دام ظلّه)، آیت الله فاضل لنکرانی(ره)، آیة الله جوادی آملی(دام ظلّه)، آیت الله بهجت(ره)، آیت الله نوری همدانی(دام ظلّه)، آیة الله مظاهری اصفهانی(دام ظلّه)، آیة الله سید کاظم حائری(دام ظلّه)، آیة الله نوری همدانی(دام ظلّه) و... در می یابیم همه این عزیزان قمه زنی را جایز ندانسته اند و حکم بر حرام بودن آن نیز صادر کرده اند در حالی که آخوندی انگلیسی همچون صادق شیرازی که مرجعیت ایشان هم جای بحث دارد قمه زنی را جایز می داند.

جالب است که انگار قمه زنی از سوی صادق شیرازی برای عموم جایز است وگرنه چرا شخص ایشان تابحال یکبار هم اقدام به قمه زنی نکرده است؟ مگر امیرالمؤمنین نفرمودند که : آنچه که براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند؟ پس چرا صادق شیرازی حتی یک بار هم دست به قمه نشده است؟

اما شیرازی ها برای محبوب کردن چهره خود در نزد مردم اقدام به عکس گرفتن با بعضی از افراد و مداحان و بزرگان نموده اند و این تصاویر را در فضای مجازی به شکل وسیعی انتشار می دهند تا از این طریق در نزد عوام به خود مشروعیت بدهند.

ماجرای شیرازی ها به همینجا ختم نمی شود. متأسفانه این فرقه ضاله و منحرف و افراطی برای از بین بردن و کمرنگ کردن واقعه کربلا و عاشورا و مراسمات مذهبی اقدام به پرداخت کمک های مالی به هیئات نموده است و پرداخت این کمک های مالی که از سوی انگلیس پشتیبانی می شود را منوط به اجرای بعضی از شروط می نمایند. به عنوان مثال جدیدترین شرط این فرقه کثیف استفاده نکردن از نام شهدا و حتی عکس شهدا در هیئت‌های مذهبی است.

حال مسئولین هیئات اگر اندکی شرف و غیرت شیعه و محبت اهل بیت را در دل داشته باشند می بایست از دریافت اینگونه پول های حرام که از سوی مخالفان اسلام پرداخت می شود خودداری نمایند. وگرنه آن هیئت، هئیت امام حسینی نیست که هیچ بلکه هیئت یزیدی است.

آیت الله بهجت(ره) در این خصوص می فرماید: حسینی بشوید نه هیئتی! زیرا اگر گرم هیئت بشوید حسینتان را آنگونه که خود دوست دارید و باب میلتان است می‌سازید و هرکس با میل شما مخالف باشد میگویید باحسین(ع) مخالف است ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را برمبنای حسین میسازید! هیئتی شدن کاری ندارد کافیست ریش بگذارید و با پیراهن مشکی از این هیئت به آن هیئت بروید! حسینی شدن است که مشکل است.

توضیحات بیشتر در :
رزمنده سایبری
وب سایت فتن




تاریخ ارسال مطلب : شنبه 93/10/27 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

شاه و رهبر هر دو دارای جایگاه خاصی در بین مردم هستند. هر دو دارای قدرت هستند. اما یکی با زور و پول و ثروت صاحب قدرت می شود ولی دیگری با مهربانی و ساده زیستی و با جای گرفتن در دل مردم کشورش صاحب قدرت می شود.

در تصویر، شاه مظلومی که همانند خیلی از مردم کشورش زندگی ساده و بدور از تجملات دارد را مشاهده می نمایید که از هول و دلسوزی برای رسیدگی به امور رعیت یادش می رود کفش هایش را بر روی قالی مندرس مرد روستایی که روی آن نماز می خواند بیاورد.

و مرد و فرزند رعیت را می ببینید که از شدت خوشحالی بهت‌ زده‌ نشده اند که هیچ حتی در آغوش شاه جای گرفته اند و شاه دست نوازشی بر سر آنان می کشد. آری این است سلطنت شاهی که دل دل مردمانش جای دارد.

تفاوت یک شاه و یک رهبر

و در همان تصویر, رهبری که در کمال قدرت و اختیار عکس مردم کشورش زندگی پر زرق و برقی دارد را مشاهده می نمایید که گویی مردم از وی هراس دارند تا جایی که حتی اعضای خانواده رعیت نزدیک وی نمی شوند و در کمال بهت‌ زدگی به وی نگاه می کنند که او در اینجا چه می خواهد؟؟؟

سید احمد خمینی(ره): در اینجا بر خود واجب می دانم که این را شهادت بدهم که زندگی داخلی حضرت آیت الله خامنه ای بسیار ساده است نه از باب این که رهبر عزیز انقلابمان به این حرف ها نیاز داشته باشند ، بلکه وظیفه خود می دانم تا این مهم را به مردم انقلابی ایران بگویم. من از داخل منزل ایشان مطلعم ، در منزل ایشان بیش از یک نوع غذا بر سر سفره ندارند ، خانواده ایشان روی موکت زندگی می کنن ، روزی منزل ایشان رفتم یک فرش مندرس آنجا بود که از زبری آن به موکت پناه بردم.

پ,ن: و اینگونه است که در 26 دی سال 57 رعیت شاهی که هرگز آنان را نشناخت را از کشور بیرون کردن و دو رهبری که در دل هایشان حکومت می کرد را به نوبت در قلب خود جای دادند...





تاریخ ارسال مطلب : شنبه 93/10/27 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

"مستند مردانه" نامزد دریافت فانوس از جشنواره عمار شد

مستند مردانه، طبق اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش مستند حرکت‌های خودجوش مردمی نامزد دریافت فانوس این دوره از جشنواره شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری، مستند "مردانه"  ساخته سید مرتضی حسینی از فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌باشد که با موضوع روایتی از برنامه دهه اول محرم1436  هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، که مدیریت اجرایی این هیئت تماما به عهده دانش‌آموزان بوده است.
وی افزود، مخاطبان و شرکت‌کنندگان در برنامه "حسین تو را می‌خواند" ویژه برنامه هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) شهرستان شهرکرد در محرم الحرام 1393 جمعیتی غالب به 1500 الی 1700 نفر بود که کلیه برنامه‌های آن از جمله تنظیم برنامه‌ها، سخنران، مداح، صوت، انتظامات، هماهنگی، پذیرایی، تزئینات، و... همگی به عهده دانش‌آموزان بوده که همین ویژگی خاص (پای کار آمدن مردانه و جدی دانش‌آموزان در اجرای برنامه هیئت) تولید مستند "مردانه" را در برداشته است.
مستند "مردانه" مستندی نیمه بلند محسوب می‌شود که در 32 دقیقه تدوین شده است.
تصویربرداری این مستند به عهده علی عزیزی و حسین محمدی بوده و همچنین  ایمان سهرابی و مسعود اسماعیلی تحقیقات و نویسندگی کار را برعهده داشتند.
سید مرتضی حسینی کارگردان مستند مردانه در این باره می‌گوید: دانشجوی ترم 6 کارشناسی کارگردانی دانشگاه صدا و سیما تهران هستم. از بچه‌های هیئت انصارالمهدی(عج) شهرستان شهرکرد و این فیلم به نوعی اولین تجربه نیمه حرفه‌ای من محسوب می‌شود و قبل از این هم چند فیلم کوتاه کارگردانی کرده و هم تدوین و تصویر برداری را نیز تجربه کرده‌ام  که برخی حرفه‌ای و برخی نیمه حرفه‌ای و بعضی دیگه آماتوری بوده‌اند ولی در زمینه کارگردانی این اولین تجربه نیمه حرفه ای من است.
مستند مردانه یک مستند نیمه بلند محسوب می‌شود که در 32 دقیقه ساخته شده و این فیلم روایتی از برنامه دهه اول محرم هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) شهرکرد است و اصل پیامی که ما در این فیلم مد نظرمان است  این است که دانش‌آموزان دبیرستان توانایی برگزاری و مدیریت و اجرای یک هیئت با مخاطب بالا و متناسب با شاخصه‌های یک هیئت انقلابی و طراز رو دارند. و سعی کردیم این پیام را  در بطن یک ماجرا نشان بدهیم.
پیش تولید کار و تحقیقات کار از مرداد ماه شروع شد. و تصویر برداری و تولید از چند روز قبل از شروع دهه اول محرم آغاز گردید و تا یک هفته بعد از پایان دهه محرم ادامه داشت.
علی عزیزی و حسین محمدی تصویر برداری کارو بر عهده داشتندو تحقیقات و نویسندگی کار را ایمان سهرابی و مسعود اسماعیلی انجام دادند که همه از فارغ‌التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرکرد هستند که بعد از ورود به دانشگاه نه تنها ارتباطشان را با اتحادیه از دست ندادند بلکه آن را  محکم‌تر کردند. به همین خاطر هم ما توانستیم از امکانات اتحادیه برای ساخت این فیلم استفاده کنیم. بلافاصله بعد از پایان تصویر برداری وارد مرحله تدوین شدیم و با سرعت زیادی کار را پیش بردیم چرا که قصد داشتیم فیلم را به جشنواره عمار برسانیم.
این اولین حضور ما در جشنواره عمار هست. جشنواره عمار برای ما خیلی مهم است چرا که از ظرفیت اکران مردمی بهره می‌گیرد و این یعنی مخاطب داشتن فیلم و به بار نشستن آن. یکی از دلایل دیگری که عمار برای ما اهمیت بالایی داره این است که می‌توانیم این حرکتی که الان در هیئت انصارالمهدی (عج) شهرکرد در زمینه‌ی دانش‌آموزی انجام می‌شود را به فعالان فرهنگی کشور به عنوان یک ظرفیت فرهنگی انقلاب معرفی کنیم که به برکت  حضرت اباعبدالله(ع) فضای دانش‌آموزی کشور روز به روز حسینی‌تر بشود.
البته این را هم اضافه کنم که ما قصد داریم یک نسخه دیگر از این فیلم را  تدوین کنیم که درآن بیشتر به جزییات تشکیلات و چگونگی انجام کار می‌پردازیم و قصد داریم که آن را  به همه‌ی فعالان در فضای دانش‌آموزی برسانیم.
وی در پایان گفت: گرفتن فانوس عمار برای ما در درجه دوم قرار دارد و هدف اصلی ما رسیدن فیلم به دست مخاطبان در سراسر کشور است که خوشبختانه این اتفاق افتاده و ما خیلی بابت این قضیه خدا رو شاکریم.




تاریخ ارسال مطلب : شنبه 93/10/27 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

برگزاری جشن پیامبر اعظم (ص) در استان چهار محال و بختیاری

جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) پنج‌شنبه هجدهم دی ماه، بعد از فریضه مغرب و عشاء در مهدیه مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) شهرکرد توسط هیات دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) شهرستان شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان چهار محال و بختیاری، به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله) و امام جعفرصادق(علیه السلام) هیات انصارالمهدی (عج) شهرستان شهرکرد مراسم جشنی برگزار کرد.
این مجلس جشن و سرور با سخنرانی حجت الاسلام جرام و با مولودی خوانی مداحان اهل بیت (علیه السلام) در مهدیه مصلی بزرگ امام خمینی (رحمت الله علیه) شهرکرد برگزار شد.
 
تصاویر




تاریخ ارسال مطلب : شنبه 93/10/27 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
با صدور بیانیه‌ای؛

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هتک حرمت به

پیامبر(ص) را محکوم کرد

در پی هتک حرمت بی‌شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) بیانیه‌ای از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان صادر گردید.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد.   
و ما ارسلناک الا رحمه العالمین
و ما تو را فرستادیم تا رحمتی برای اهل عالم باشی. قرآن کریم. سوره انبیا. آیه 107
خطاب این آیه شریفه وجود مقدس پیامبر اعظم است .پیامبری که برای همه جماعتهای بشری رحمت است و برگزیدن و عمل به دین او سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. خود او نیز می‌فرماید: جز این نیست که من مهر و رحمتی هستم که از سوی خدا به جهان و جهانیان هدیه شدم.
و اما امروز بار دیگر افسار مغرضان بزدل و پلید به دستان ژورنالیست‌ها سپرده شد تا قلم خود را برای اهانت به رحمه للعالمین، عصاره هستی، پیام‌آور مهربانی و سفیر هدایت بشری به خدمت بگیرند.
در جهان امروز که در هیچ اندیشه آزاده و الهی توهین و تحقیر ادیان و فرهنگها پذیرفته نیست، توهین به پیامبری با 1 و نیم میلیارد پیرو و میلیاردها علاقمند به ساحت نازنینش چگونه توجیه می‌شود؟
آیا سران کشورهای به ظاهر پیشرفته و نظام سلطه به این زشت خود و آزردن قلب میلیاردها انسان آگاه نیستند؟ اگر آگاه نیستند، پس چگونه ادعای کدخدایی جهان را دارند؟ و اگر ناآگاهند، با چه منطق و سیاستی دست به چنین کار خطا و نابخشودنی می‌زنند؟
آیا انتشار کاریکاتور یا مطلبی در توهین به پیامبری الوالعزم در یک روزنامه که با 3 میلیون نسخه و به زبان زنده دنیا منتشر شد، جز با برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه نظام سلطه می‌تواند باشد؟
تکرار این اقدامات شنیع طی سالهای متمادی بیانگر نهایت بی منطقی و جسارت و برنامه‌ریزی جدی ابرقدرتها برای مقابله با اسلام عزیز است. همزمان با حمایت همه جانبه در صحنه‌های جنگ میدانی در کشورهای اسلامی، موتورهایشان هدایت فکری آنها یعنی ماهواره‌ها و روزنامه‌ها نیز دست بکار شده‌اند.
دانش‌آموزان ایران اسلامی این بار هم به میدان می‌آیند تا عشق و ارادت خود را به ساحت نورانی رسول مهربانی نشان دهند. ما این اقدام را محکوم می‌کنیم و در هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج)، در اقصی نقاط کشور و از زبان میلیونها دانش‌آموزان دلباخته پیامبر خاتم(ص)، زیارت رسول الله(ص)، را زمزمه می‌کنیم.
این عرض ارادت یک اقدام نمادین نیست، اعلان رسمی برای مقابله با این دسیسه‌ها و شیطنت‌ها است، لذا در روزهای آتی این بیانیه به عنوان فریاد جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به سفارت فرانسه تقدیم خواهد شد که به نحو مقتضی در سطح افکار عمومی جهان اطلاع رسانی گردد و به همه سردمداران و حامیان این اقدام اعلام می‌کنیم که جان بر کف گوش به فرمان فرزند رسول الله (ص) هستیم تا اذن جهادی دیگر دهد...
                                                                           إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم...
                                                                        اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان
                                  27 دیماه 1393 مصادف با 25 ربیع الاول 1436 هجری قمری برابر با 17 ژوئن 2015 میلادی
 




تاریخ ارسال مطلب : شنبه 93/10/27 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون