دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

بهمن 93 - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان فارسان:

جلسه فرهنگی - سیاسی مسئولین انجمن های اسلامی مدارس شهرستان فارسان با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش در محل فرمانداری فارسان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومیاتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسان، دراین دیدارکه باحضورمسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان بود همراه بود ، فیروز احمدی، فرماندارشهرستان فارسان، وجود دانش آموزان عضو انجمن اسلامی را مایه تضمین مدیرانی توانادراینده دانست و لقب مدیران فردا را شایسته این جوانان که اینده ساز این شهرستان خواهندبود دانست.

احمد اسکندری ، مدیر اموزش وپرورش شهرستان فارسان نیز اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان را مایه برکت کارتربیتی و از همکاری این دانش آموزان که درجهت ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدای دانش آموز تلاش می نمایند ابراز رضایت نمود . اسکندری هم چنین از سرکارخانم همتی مسئول اتحادیه خواهران و اسلامی  مسئول اتحادیه برادران تقدیر وتشکر کرد.

 درادامه این جلسه صمدزاده ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان  خواستار توجه بیشتر به این حوزه دانش آموزی شد.این مسئول هم چنین  از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی وانقلابی درایام دهه فجرخبرداد.

در پایان مراسم نیز بیانیه ای توسط یکی از مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی در محکومیت توهین نشریه فرانسوی قرائت شد.

http://8pic.ir/images/mv4w8ad9xepgsfjzd9xx.jpg

http://8pic.ir/images/irj2r5cfbn9qpj6new0h.jpg

 





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 93/11/1 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون