دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

دریافت کد انتقال از یک به صفحه به صفحه دیگر

آذر 93 - اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان برگزار می‌کند؛

برگزاری دومین کاروان پیاده‎روی «در مسیر بهشت» همزمان با اربعین حسینی

کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا در موسم اربعین حسینی با عنوان«در مسیر بهشت» توسط اعضا اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نهضت عاشورایی امام‌حسین(علیه‌السلام) چون چشمه‌ای جوشان پایان ناپذیر است که سیطره‌ی وجودی آن همه عالم را احاطه کرده است.
شور و شعور حسینی جلا دهنده‌ی دل‌های پاک جوانان است. نهضت حسینی چنان جاذبه‌ای دارد که هر نوع قشری را با سلایق و دیدگاه‌ها و افکار گوناگون به سوی خود کشانده و در واقع نقطه وحدت مسلمین همین مراسم‌های عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(علی‌ السلام) است.
کاروان پیاده روی اعضاء اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان «در مسیر بهشت» امسال نیز همانند سال گذشته از شهر نجف تا شهر کربلا می‌باشد و با حضور حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، پیشکسوتان اتحادیه، مسئولان اتحادیه استان‌ها و فارغ‌التحصیلان در ایام اربعین حسینی، برگزار می‌شود.
همچنین در ایام اربعین امسال برای نخستین بار است که بانوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بزرگ‌ترین تجمع عالم بشریت(اربعین حسینی- کربلای معلی) شرکت می‌کنند. 
زمان اعزام، از 15 آذر 93 پیش‌بینی شده است و چنانچه از لحاظ موارد امنیتی یا سایر موارد پیش‌بینی‏ نشده، مانع خاصی به وجود نیاید، کاروان در تاریخ اعلام‏ شده، به صورت زمینی (با اتوبوس) از طریق مرز مهران عازم سفر روحانی عتبات عراق خواهند شد.
پیاده‌روی از صبح سه‌شنبه 18 آذر 93 آغاز می‌شود که با توجه به مسافت 90 کیلومتری پیاده‌روی در طول مسیر نجف تا کربلا پیش‌بینی می‌شود زائران در مدت سه روز (دو روز قبل از اربعین) خود را به شهر کربلا و بارگاه ملکوتی اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) برسانند.
لازم به ذکر است با توجه به متفاوت بودن سفر پیاده‌روی اربعین با سایر سفرهای زیارتی، جشنواره عکس، شعر و خاطره‌نویسی نیز در این سفر برگزار می‌شود و زائران در جریان سفر و پیاده‌روی می‌توانند آثاری زیبایی را خلق کنند و درپایان به برگزیده‌ترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 




تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 93/9/13 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان
با پیشنهاد یکپارچه اعضای شورای‌مرکزی و تائید نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه؛

حکم دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌ دانش‌آموزان‌ به‌ مدت‌ دوسال تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، با پیشنهاد یکپارچه اعضای شورای‌مرکزی و تائید نماینده مقام‌معظم‌رهبری، حکم مسئولیت آقای حامدعلامتی به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مدت دو سال تمدید شد.
متن حکم به شرح زیر می‌باشد.

تصاویر




تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 93/9/13 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

رسالت انجمن اسلامی دعوت به ایمان، عمل، علم و آگاهی است

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان جهت بازدید از انجمن‌های اسلامی و قرارگاه‌های دانش‌آموزی وارد شهر قم شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در ابتدای این سفر در حرم‌مطهر حضرت معصومه(س) حاضر شده و پس از زیارت آن حضرت برای بازدید از روند فعالیت انجمن اسلامی مدارس در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ماندگار امام صادق(ع) حضور یافت.
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری پس از استماع گزارش مسئول انجمن اسلامی این مدرسه، در جمع اعضای انجمن اسلامی این مدرسه گفت: انجمن اسلامی جمع منتخبی از بچه‌های یک مدرسه است که به صورت خود جوش علاقمند هستند رسالت‌های انقلابی خود را به صورت جمعی انجام دهند و دیگران را هم مخاطب برنامه‌های خود قرار دهند.
وی در ادامه گفت: وظیفه و رسالت انجمن اسلامی دعوت به ایمان، عمل، علم و رشد است و این احساس دعوت در بچه‌های انجمن اسلامی یک زمینه پرواز را  فراهم می‌کند کسی که خودش در فرآیند رشد قرار دارد و دیگران را به رشد دعوت می‌کند، مطمئنا به رشد مضاعفی دست خواهد یافت.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انجمن اسلامی با برنامه‌ها و تاثیرش شناخته می‌شود و قبل از دعوت کلامی، باید با برنامه‌ها، انجمن اسلامی را معرفی کرد.
 




تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 93/9/13 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

تیم فوتسال انجمن اسلامی دانش آموزان دبیرستان نمونه ترابی مقدم به مقام قهرمانی مسابقات اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان فارسان رسید.


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسان ، اسماعیل اسلامی سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسان با اعلام این خبر  هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای برتر ، ایجاد انگیزه ، رقابت سالم و تعامل وآشنایی  انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان فارسان عنوان کرد

وی افزود: فینال این دوره از مسابقات روز یکشنبه 9آذرماه 1393در سالن ورزشی تختی شهر باباحیدر برگزار شد وتیمهای انجمن های اسلامی دانش آموزان دبیرستان سیدالشهداء  بابا حیدر وعلوم ومعارف اسلامی فارسان به ترتیب مقام های دوم وسوم را کسب کردندو تیم دبیرستان ختم الا نبیاءبه عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 14تیم و140ورزشکار از اوایل آبان سال جاری آغاز شد ودر پایان تیم دبیرستان نمونه دولتی ترابی مقدم شهر جونقان به مسابقات استانی راه پیدا کرد وجایزه ویژه اردوی مشهد مقدس را به خود اختصاص داد.

بازیکنان تیم دبیرستان نمونه ترابی مقدم : سید داود باقریان سید یوسف موسوی محمد بابادی اسماعیل نظری- صابر بختیاری فر محسن باقری مصطفی محمدی محمد حسین پور رضا جاویدفر-محمد نصیری گله وآقایان نورالله کیانی به عنوان سرپرست وکامران محمدی به عنوان مربی آموزشگاه در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

http://8pic.ir/images/yxf02bs37yqfm2qlgv1d.jpg

http://8pic.ir/images/ngz19105zjed9i3p2zap.jpg





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 93/9/9 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات فوتسال اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسان درسالن باباحیدر در مورخ  9/9/1393 ازساعت 13لغایت17همراه با مراسم اختتامیه از علاقه مندان دعوت به عمل می آید برای تماشای مسابقات به سالن بابا حیدر مراجعه فرمایند

آدرس:بابا حیدر روبروی پایگاه بسیج

با تشکر اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فارسانمدیر تصویر

 

 





تاریخ ارسال مطلب : جمعه 93/9/7 | نویسنده : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان

 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان شهرستان فارسان می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : عمارها - صالحون